מהו טיפול מיני

טיפול מיני הינו תחום טיפולי הנועד לתת מענה לאנשים המתמודדים עם קשיים בתפקוד המיני, וכן, להפחית כל תחושת מצוקה הקשורה בתחום המיניות והאינטימיות. הבעיות השכיחות בתחום המיניות, איתם מתמודדות ומתמודדים כ- 30-40% מהאוכלוסייה, הם: ירידה או העדר חשק מיני , חוסר הנאה מחיי המין, פערים בין בני-הזוג לגבי העדפותיהם המיניות, הפרעות כאב בעת קיום יחסי המין, הפרעות בזקפה וקשיים סביב חוויית האורגזמה או השפיכה. למעשה, תחת יריעת הטיפול המיני נכללים כל מצב בו האדם או בני-הזוג חשים אי סיפוק מחיי המין שלהם. הטיפול עשוי להתקיים במסגרת אישית או זוגית ומתמקד ביצירת הטבה סביב הקושי המיני.

בשל ההיבטים הרגשיים, זוגיים וביולוגיים הנוגעים בתחום המיניות, מקצוע הטיפול המיני משלב בתוכו מטפלים רב-מקצועיים, מתחום הטיפול הרגשי-זוגי, הרפואה והפרא-רפואה (ובפרט, פיזיותרפיה של רצפת האגן), וכולל גישות טיפוליות שונות (התנהגותיות, דינאמיות, מערכתיות וכו'). הטיפול המיני עצמו אינו כולל מגע פיסי בין המטפל.ת למטופל.ת או עירום בשום מצב (יוצא דופן בהקשר זה, הן בדיקות רפואיות המתבצעות על-ידי רופא/ה או טיפול פיזיותרפיסטי).

טיפול מיני זה עסק רציני

הפסיכולוגית שלא העריכה את עצמה נכון פעמיים

ורדינה שטרנפלד מציגה עצמה משום מה כ"פסיכולוגית בכירה" בחברה שעוסקת באבחון והערכה וגם באופן אישי. וגם: "הדוקטורט" של המומחה לקראטה והקמפיין שמנסה להתמודד עם ההפקרות בתחום הטיפול המיני