עדי חסיד

עדי חסיד

 

עלי:

במקצועי עובדת סוציאלית (MSW), מטפלת מינית מוסמכת ומתמחה בטיפול זוגי ומשפחתי. להטב"ק friendly.

עובדת בקליניקה פרטית ובמרפאה לרפואה מינית, השרות הסקסולוגי, בשיבא. מרצה ומלמדת במסגרות שונות.

במהלך השנים עבדתי במסגרות מגוונות ונחשפתי לנושאי התמודדות שונים (רווחה, שיקום, גריאטריה, בריאות הנפש ונכויות התפתחותיות, משפחות ופרטים.). את הניסיון הרחב הזה אני מביאה לעבודתי בטיפול המיני. מובילה אותי התפיסה כי הטיפול הוא עבור המטופל, הרקע שלו, הצרכים שלו, הרצונות והבקשות שלו- לכן, אין טיפול אחד דומה למשנהו. מהיכרותי עם מגוון האספקטים הטיפוליים, אני משלבת ומנסה לדייק את הטיפול לאדם או לזוג שלפני.

אני אוהבת את תחום העיסוק שלי באופן שאין לתאר. מאמינה כי הגוף והנפש אחד הם. שילוב שמוצא ביטוי במיניות שלנו, מפת הנפש. על כן, גם בקליניקה הפרטית עובדת על פי הצורך עם צוות רב מקצועי.

אני מאמינה כי המרחב הטיפול הוא מרחב שמור ובטוח והקשר הטיפולי יקר עד כדי מקודש. מתוך אמונה זו, כל טיפול מתרקם מתוך ברית ייחודית שבין המטפל למטופל או לזוג, אשר טווים יחד ובשום לב ורגישות את שמתרחש בחדר. העיסוק בנושאים העדינים שבמיניות ובמין מעצים את המחויבות שלי כמטפלת לשמור על מרחב מיוחד זה.

מקצוע: עו"ס MSW, מטפלת מינית מוסמכת

מייל: [email protected]

כתובת המרפאה: קיבוץ חולדה

טלפון: 052-5526136

תחומי התמחות:

– טיפול מיני ליחידים וזוגות בנושאים של בעיות תפקוד וקשיים לכונן אינטימיות וזוגיות.

– טיפול מיני וחינוך מיני לאנשים ונוער עם צרכים מיוחדים, הדרכה להורים וצוותי חינוך וטיפול

 – טיפול ושיקום מיני לאחר טראומה: מחלה, טראומה מינית, אברסיה מינית

– התמכרויות למין

– מרצה בנושאים מגוונים הקשורים במיניות: מיניות בזמן מחלה ומשבר, מיניות ואינטימיות זוגית, מיניות בריאה של ילדים והפחד מפגיעה, מיניות "רגילה" ואנשים מיוחדים